Pomoc

Jak nakupovat v našem obchodě?

Pokud máte s objednávkou nějaké problémy nebo pochybnosti, informujte nás.

Napište nám info@krteckem.cz
Můžete zadat objednávku různými způsoby :
  • Zákazníci, kteří již provedli nákupy v našem obchodě, se přihlásí ke svému individuálnímu účtu.=
  • Jako nový zákazník, který nemá účet v našem obchodě, bude požádán o zřízení účtu (registrace) nebo o zadání jediné objednávky bez registrace, přičemž uvede pouze kontaktní údaje.
  • Telefonicky, zavoláním nám a poskytnutím kontaktních údajů - vytvoříme vám účet a zašleme vám e-mailem potvrzení.
  • Zadejte objednávku zasláním zprávy s kódem nebo popisem nebo odkazem na produkt.

Bezpečnost

Žádné zboží po zaplacení, převzetí účtu, podsada pod Allegro, Zabezpečení webových stránek, podezřelé zprávy, Program ochrany kupujících
  • Zaplatil jsem a nedostal jsem zboží
  • Chci nahlásit spam (e-mailem)
  • Obdržel jsem podezřelou zprávu
  • Někdo účet převzal
  • Někdo se vydává za uživatele
  • Někdo mi zaplatil kartou

Technické záležitosti

Podívejte se na odpověď v dalším kroku, zařadili jsme pro vás potřebné informace. Pokud to nenajdete - napište nám.
  • Přihlaste se k problémům
  • Nedostávám e-mailová oznámení
  • Je problém s nákupem zboží
  • Při pokusu o vydání nabídky existuje technický problém
  • Existují problémy s mobilními aplikacemi
  • Došlo k problému s možností Sledováno

Podrobnosti o bankovním převodu

Pet-Apo-Czech s.r.o. Slezská 1135 737 01 Český Těšín
V názvu převodu uveďte:
- číslo objednávky
PKO BP S.A.
200001737/3060

SWIFT/BIC: BPKOCZPP

pixel