Pomoc
Jak nakupovat v našem obchodě?
Pokud máte s objednávkou nějaké problémy nebo pochybnosti, informujte nás.
Vytočte číslo
+420 603 173 047
+420 739 511 683
Napište nám
info@krteckem.cz
Můžete zadat objednávku různými způsoby :
- Zákazníci, kteří již provedli nákupy v našem obchodě, se přihlásí ke svému individuálnímu účtu.=
- Jako nový zákazník, který nemá účet v našem obchodě, bude požádán o zřízení účtu (registrace) nebo o zadání jediné objednávky bez registrace, přičemž uvede pouze kontaktní údaje.
- Telefonicky, zavoláním nám a poskytnutím kontaktních údajů - vytvoříme vám účet a zašleme vám e-mailem potvrzení.
- Zadejte objednávku zasláním zprávy s kódem nebo popisem nebo odkazem na produkt.
Bezpečnost
Žádné zboží po zaplacení, převzetí účtu, podsada pod Allegro, Zabezpečení webových stránek, podezřelé zprávy, Program ochrany kupujících
- Zaplatil jsem a nedostal jsem zboží
- Chci nahlásit spam (e-mailem)
- Obdržel jsem podezřelou zprávu
- Někdo účet převzal
- Někdo se vydává za uživatele
- Někdo mi zaplatil kartou
Technické záležitosti
Podívejte se na odpověď v dalším kroku, zařadili jsme pro vás potřebné informace. Pokud to nenajdete - napište nám.
- Přihlaste se k problémům
- Nedostávám e-mailová oznámení
- Je problém s nákupem zboží
- Při pokusu o vydání nabídky existuje technický problém
- Existují problémy s mobilními aplikacemi
- Došlo k problému s možností Sledováno
Podrobnosti o bankovním převodu
Pet-Apo-Czech s.r.o. Slezská 1135 737 01 Český TěšínV názvu převodu uveďte:
- číslo objednávky
PKO BP S.A.
200001737/3060
SWIFT/BIC: BPKOCZPP